Vračila in reklamacije
Odstop od pogodbe/vračilo blaga
Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov obvesti prodajalca na kontaktni elektronski naslov info@perger1757.si, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.
V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.
Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
- pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki so narejeni ročno in po posebnih postopkih izdelave (izdelki po naročilu, lect itd.)
- nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelkih
- vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,
Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:
- za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (krstne in poročne sveče, vsi personalizirani izdelki, prtički za krst, izdelki narejeni po naročilu)
- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.
Pred vračilom blaga, kupljenega v spletnem centru perger1757.si, nas lahko obvestite na info@perger1757.si. Blago lahko vrnete na dva načina:
- kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov trgovine, ki vam je blago poslala oziroma prodala,
- s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite v trgovini Perger 1757 Glavni trg 34, v Slovenj Gradcu in opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.
Obrazec za odstop od pogodbe – vračilo izdelkov
Potrošnik lahko vloži pobudo za izvensodno reševanje spora:
- neposredno pri izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki si ga lahko izbere s seznama izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov (pravila vložitve pobude so navedena na spletnih straneh posameznega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov) ali
- prek platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (samo za potrošniške spore, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev).
Če kupec naroči blago, izbere možnost plačila po povzetju in paketa ne prevzame, mu zaračunamo stroške obdelave naročila in vračila paketa (2x stroški dostave) v višini 25,00 €.